Lenteconcert 2024

Op 4 mei 2024 wordt de sporthal van Sint-Martens-Latem opnieuw omgetoverd tot een grote concertzaal.

Voor deze editie werken we samen met special guest Lavito. Met meer dan 300.000 maandelijkse luisteraars en een Emmy-award op zak timmert de Gentse artiest Lavito in sneltempo aan zijn carrière.

Naast enkele solowerken zal hij ook samen met het harmonieorkest performen, dit alles onder leiding van Jens De Bruyne. Ook het instaporkest onder leiding van Ninke De Roeck is van de partij.

Een kaart kan u hier kopen online, of via de contact adressen hieronder. In de kaart is een drankje inbegrepen.

Kaarten:

VVK: 16 euro – ADK: 18 euro (< 12 jaar: gratis)
lenteconcert@harmonieorkest-latem.be
Ward Claeyssens: 0476 74 79 48
Meike De Bruyne: 0479 64 05 46

Tickets

Onderstaand nummer bevat de tickets voor dit evenement in je winkelwagen. Klik op "Koop Tickets" om bestaande deelnemersinformatie aan te passen en de hoeveelheid tickets aan te passen.
Standaard ticket
Standaard voorverkoop tarief
Onbeperkt
Studententarief
Op vertoon van je studentenkaart, kan je reeds je ticket kopen aan een verminderde prijs.
Onbeperkt