Mosselfestijn

't Kantientje Kortrijksesteenweg 95A, Sint-Martens-Latem, België

Mosselfestijn staat terug met stip genoteerd op dit tijdstip.
We maken er terug een echt festijn van met mosseltjes a volonté met frietjes.
Hopelijk mogen we jullie terug verwelkomen dan in 't Kantientje!

Winterconcert

Kerk Deurle Dorpstraat, Deurle, België

Het winterconcert staat dit jaar geprogrammeerd op zaterdag ipv gewoonlijk op de vrijdag.
We kunnen dus iets vroeger starten & erna samen nakletsen in de Pastorie.

Wees welkom voor terug een boeiend programma!

€5.00

Nieuwjaarsreceptie

't Kantientje Kortrijksesteenweg 95A, Sint-Martens-Latem, België

Welkom op onze jaarlijkse nieuwjaarsreceptie met gratis drankje & hapjes, u aangeboden door het bestuur van onze vereniging.
Traditioneel is er ook een optreden van ons Instaporkest om het feest compleet te maken, dat start om 19.30.

Wees van harte welkom vanaf 19u om te klinken op het nieuwe jaar & de voornemens voor 2024 vast te leggen :)

Wafelbak

't Kantientje Kortrijksesteenweg 95A, Sint-Martens-Latem, België

Op 24 februari kan je terug heerlijk genieten van kraakvers gebakken Brusselse wafels voor de prijs van 7 EURO, dit geleverd door de Meesterbakkers van de harmonie. Heb je geen tijd, of past het je niet op 24 februari? We bakken ook wafels op 23 februari voor levering in Latem/Deurle of ophaling in ons Kantientje. […]